1) Müügitingimused kehtivad www.itak.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja ITAK OÜ (edaspidi Veebipood www.itak.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad itak.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood www.itak.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.itak.ee
4) Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 10. juuni 2021. a
1) Kõik veebipoes itak.ee toodud hinnad sisaldavad kehtivat käibemaksu (22% või 9%).
2) Veebipoe tehingutele laienevad riiklikud soodustused.
3) Valitud kauba kogumaksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub Tarbija-poolsest tarneviisi valikust.
4) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.
5) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Veebipood www.itak.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi, v.a juhtudel, kui kauba valehind avaldati Veebipoe tehnilise vea või rikke tõttu.
6) Veebipood www.itak.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.itak.ee
1) Veebipoes www.itak.ee tasutakse läbi turvalise maksekeskuse pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID). Pangalinke haldab Maksekeskus AS.
2) Arveldamise valuuta on Euro.
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Ostukorvis on võimalik muuta toote kogust. Peale toote koguse muutmist vajutage nuppu „Uuenda tellimust“.
3) Ostukorvis valige sobiv kohaletoimetamise viis ning seejärel vajutage nuppu „Mine maksma“.
4) Tellimuse ülevaate lehel täitke nõutud andmeväljad, valige Teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja valige, kas soovite tasuda pangalingi kaudu või ülekandearve alusel.
5) Seejärel vajutage nupule „Esita tellimus“. Peale makse sooritamist vajutage nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
6) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
7) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9−11. Kui tellimus on tehtud enne kella 11.00, siis vormistatakse see samal päeval. Hilisemal kellaajal tehtud tellimused vormistatakse järgneval päeval. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 11, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul. Kaubale saab järele tulla pärast vastavasisulist kinnituskirja.
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood www.itak.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood www.itak.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood www.itak.ee’le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe www.itak.ee pangakontole.
1) Kauba kohaletoimetamise võimalused, maksumused ning tähtajad on järgmised:
Valides SmartPosti pakiautomaadi teenuse, jõuab kaup kohale 1-3 päevaga. (Ostukorvi, mille sisu ületab mõõdud 60 cm x 36 cm x 60 cm või kaalu 25 kg, ei ole võimalik pakiautomaati saata.) Kullerteenuse valikul toimub kättetoimetamine vastavalt kullerfirma tingimustele. Kaup jõuab kohale 1-3 tööpäeva jooksul.
Tellimustele, mille kogumaksumus on 97 € või rohkem, on transport tasuta!
2) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood www.itak.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle Tarbija poolt valitud logistikapartneritele.
3) Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates tellimuse käsitlemise hetkest Veebipoe www.itak.ee pangakontole.
4) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5) Veebipood www.itak.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.itak.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 15 päeva jooksul. Taganemisõigus puudub inkontinentsitoodetel (mähkmed, sidemed, aluslinad) ja nahahooldustoodetel (pesuained, kreemid, niisked salvrätid) vastavalt VÕS § 53 lg 4.
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb teavitada kauba taganemisotsusest ITAKi e-poodi ning saata vastavasisuline info aadressile epood@itak.ee hiljemalt 15 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
3) Seejärel saab kauba tagastada kas logistikafirma vahendusel, saates kaup Itella Smartpost Tartu Aardla Selveri pakiautomaati (tel 511 4882, kontakt ITAK OÜ) või viia kaup ise veebipood www.itak.ee nõustumisel kokkulepitud ITAK Terviseabivahendite kauplusesse.
4) Tarbija peab kauba tagastama info edastamisest järgneva 15 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Veebipood www.itak.ee tagastab kauba kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kõik tarbijalt lepingu alusel saadud kauba tasud, välja arvatud kauba tagasisaatmise kulud, mis jäävad tarbija kanda.
1) Veebipood www.itak.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.itak.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
1) Isikuandmete töötlemisel järgime Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte. Veebipood www.itak.ee teenuste kasutamisega kinnitad, et nõustud käesolevate tingimustega ja annad nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.
2) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
4) Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.
5) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.itak.ee.
6) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
1) Veebipood www.itak.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood itak.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood www.itak.ee ja Tarbija omavahel kokku. Tootjapoolse praagi parandamise kulud katab veebipood www.itak.ee
5) Veebipood www.itak.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@itak.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt www.itak.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel www.itak.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood www.itak.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.