ITAK vähendab lahtiolekuaegu kõigis teeninduspunktides!
Kaheksas Eesti linnas tegutsev invaabivahendite keskus ITAK muudab kaupluste töökorraldust. Kõikides kauplustes teenindab kliente edaspidi üks teenindaja, seega palutakse külastajatel siseneda teenindussaali ühekaupa. Klientidel palutakse võimalusel osta korraga terve kuu varu ja võimalusel mitte tagastada laenutatud esemeid.
Võimaluse korral palume mitte laenutada ITAKi poolt kojukannet eeldavaid esemeid, nagu näiteks hooldusvoodid. Kauplustes palume võimalusel tasuda kaardiga. See kõik vähendab tõenäosust, et teenindaja koroonaviirusega kokku puutub. Muutuvad ka lahtiolekuajad.
Jõhvi, Narva, Viljandi ja Tartu kauplused jätkavad edaspidi tööd esmaspäevast reedeni ning teenindavad kliente kell 11-17. Jõgeva, Põlva, Valga ja Võru kauplused jäävad avatuks vaid teisipäeviti ja kolmapäeviti tavapärastel lahtiolekuaegadel. Lahtiolekuaegu näete SIIT.
ITAKi tegevjuht Indrek Katušin selgitab muudatuse põhjuseid: “Suur osa meie klientuurist kuulub koroonaviiruse riskigruppi. Seetõttu anname endast parima, et viia sotsiaalne distantseerumine maksimumini,” rääkis ta. Kaupluse külastamisel palub Katušin hoida sotsiaalset distantsi.
“Meil on nüüdsest igas kaupluses korraga tööl vaid üks teenindaja. Kui klient märkab poodi tulles, et teenindussaalis juba on klient sees, siis võimalusel palume klientidel oodata ukse taga kuniks eelmine klient lahkub. Palume klientidelt mõistvat suhtumist – ebamugavate juhiste järgimine on oluline selleks, et nii teie kui kogu Eesti ühiskond sellest kriisist võimalikult väikeste kahjudega välja tuleks,” selgitas ta.
Klientidel on võimalus esitada tellimus koha peale tulemata e-kirjaga aadressil tellimus@itak.ee või telefoni teel numbril 7370075, sellisel juhul toob kuller kauba koju esimesel võimalusel. Tellimuse esitamisel e-kirjaga või telefonitsi palutakse klientidel mainida sotsiaalkindlustusameti soodustust juba tellimuse esitamisel.